dimarts, 15 de desembre del 2009

Territori - Germans


L'altre dia a classe de Com + Tic la Joana, la Cristina i jo varem exposar el treball "Germans".

Si si ... tal com sona "Germans".

Cal dir que ens va ser molt difícil triar aquest tema, establir el contacte entre "Germans" i "Territori" i retallar-lo als sis minuts de la exposició ja que si agües sigut per nosaltres ens aguissem estat mitja hora parlant dels nostres germans!!

Com a grup no hem tingut cap problema a l'hora de posar en comú les nostres idees ni d'intercanviar opinions.

Des del meu punt de vista, el resultat global va ser força bo tant a nivell comunicatiu com tecnològic.

Personalment em vaig sentir molt còmode davant del públic ( al principi una mica nerviós tot s'ha de dir) i crec que si tinc les idees clares del que s'ha de dir o fer no m'és difícil expressar- me.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada