dijous, 24 de desembre del 2009

Debat

El passat divendres, varem exposar el debat sobre: "Creus que les llegendes són educatives?".

El nostre equip "d'a favor" estava format per l'Anna, la Natalia, la Bianca, en Joan i jo.

Crec que el debat en general va estar força be, varem respectar els temps, varem formular preguntes, etc...

Des del meu punt de vista, la meva intervenció va ser horrorosa, em vaig esverar i vaig perdre el control de la situació deixant que les paraules sortissin soles de la boca sense passar pel cap... .

Em va fer molta ràbia i m'he quedat amb un malt gust de boca ja que sabia el que volia dir i ho tenia ben estructurat mentalment però en aquell moment em vaig bloquejar i no podia parar de pensar en els arguments de l'equip contrari...

Sincerament crec que soc capaç de fer-ho molt millor del que ho vaig fer i em sap greu no haver-ho demostrat.

Malgrat tot, això em serveix d'escarment i procuraré que no em torni a passar.



El pròxim cop faré servir més el cervell !!!


1 comentari:

  1. jajajajajaj bona foto Albert!
    però no t'hi capfiquis, perquè no vas ser cosa del cervell, sinó dels nervis, de totes maneres la teva ajuda al grup ha estat imprescindible, així que no hi pensis més, de veritat. Feliç any nou company!

    ResponElimina