diumenge, 6 de desembre del 2009

La truita!

L'altre dia a classe de COED em va tocar recitar la poesia. Em va resultar difícil triar-ne una ja que volia que em sigués útil mes endavant per explicar a nens. Però al final vaig trobar un llibre molt interessant adreçat als nens titulat "Bon profit" de Miquel Martí i Pol i d'ell en vaig triar un que m'agradava molt anomenat "La truita"



La truita és una bona menja
des del dilluns fins al diumenge.

Sola, resulta molt plaent,
i encara més amb farciment.

Truita amb patates, amb mongetes,
amb espinacs, també amb gambetes,

amb botifarra, amb ceba, amb alls,
ben pocs hi fan escarafalls.

Truita amb verdures, amb pernil,
té cadascuna el seu estil

i el seu gustet determinat,
perquè la truita és un gran plat

que fet així o fet aixà
sempre ens encanta el paladar.



Personalment em vaig sentir una mica (bastant) nerviós. Però al sortir i veure el públic em vaig tranquil·litzar de seguida i vaig poder recitar sense masses problemes d'expressió.

Considero que hi vaig donar l'entonació i el ritme adequat però potser vaig exagerar massa amb la gesticulació.

De totes maneres, he quedat molt satisfet amb la meva recitació i crec que és un exercici molt adequat de cara a ser un bon comunicador!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada